För att jag är så bra..

Ja, gårdagen var väldigt mysig, vi åt massa godis och drack cola light och hade det bara riktigt härigt. Fel människor som var i botten på körslaget. Hahahahahaha sen satt vi och kollade på film hela natten gick och la oss galet sent, allting var ganska segt, jag somnade innan vi kollade och innan de kom Thea och Frida förbi. Sen gick vi och la oss vid fyra tiden eller någonting, vaknade kl. 13.30 och var så sjukt trött..

Nu sitter jag och fixar med mina saker ska hem till Frida, ska möta Jennifer och Thea i Högdalen, sen ska vi dra till hennes pappa och ha trevligt. Ska dra snart, får se hur det blir. Men men, nu ska jag dra snart ska bara kolla att jag har allt, sen är det dags att träffa Thea och Jennifer om dom ringer snart..

<hjärta3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0