Dagen som har varit.

Ja då börjar denna dagen lida mot sit slut, trött som jag är och har varit hela dagen sitter jag framför datorn ännu en gång. Min egna kära dator är fortfarande på lagning och tydligen skulle det dröja lite extra, surt... Men men, dagen började bra var på praktiken som är så sjukt underbar. Iof massa skrikande barn som man ville typ strypa. Men vi hade ju special besök av Josefin Crafoord idag och jag funderar starkt på om jag inte ska ta och köpa Heath tröjan som hon har för den är ju så galet snygg. Och man vill ju ha nånting med Heath, man saknar ju Heath liksom..


Men men, sen var det lite segt, när eftermiddagen kom fick jag galen huvudvärk och jag trodde mitt huvud skulle explodera. Sen var det chilla för min del, drog från praktiken vid 18.30 va hemma vid 19.30 för att jag var och handlade lite lussebullar som tröstmat för att det var synd om mig och mitt huvud haha..

Sen var det hem dricka kaffe och te, äta mat och kolå tv.
Nu är sova som behövs, imorgon är också en dag.

<hjärta3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0