Woooooohoooo..

Som jag sa igår hittade jag mina solglasögon om jag har letet överallt efter, men jag hittade dem alla fall så jag köpte ett par till mig och som jag hade lovat Jennifer köpte jag ett par till henne också. Det är helt sjukt va trött jag är just nu, jag vaknade av ett sms från Ida och hon bah såg dig precis på tv. Hahahahah, så jag vaknade slog på tv:n och väntade hahaha sen kom intervjun som jag och Lea deltog i igår hahaha, kul så jag var tvungen att messa henne..

Jag ska ta det lungt idag, har inte så mycket planerat kanske ska träffa vänner eller nått senare. Men de får man väl se då liksom.


Ojojoj, där är glajjorna.. Hmm.. vem har sånna kan man tro hahahahahaha.
<hjärta3

Kommentarer
Postat av: Teela ♥

Hejsan



Om du bli medlem via denna länken GRATIS http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=2392 får du ett presentkort på KICKS på 150 kr om du värvar några kompisar/familjemedlemmar.



Läs mer på min blogg annars :)

2008-08-13 @ 09:43:33
URL: http://www.metrobloggen.se/teela

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0