Tycker ni också att det är tidigt?

Jag vet inte vad ni tycker med detta känns överdrivet tidigt.
Så jag säger bara vad gör man inte för pengar? Ja, jag undrar verkligen det.
Vissa skulle aldrig säga nej till ett jobb, medans andra sitter med miljorner i sina fonder och tror att de är skit bra för att dom "slipper" jobba. Va händer om de spänderar allt då? Aja, jag orkar inte ens bry mig om sånt... *Suck*.. Jag är alla fall uppe helt galet tidigt för att jag ska till jobbet. Jag är iof väldigt glad över att jag ska det för jag är i behov av cash liksom..

Min kära syster kommer och hämtar mig halv åtta, jag sitter och pumpar mig själv med kaffe för att försöka vakna och på radion spelas Brolle. Haha, vilken morgon säger jag bara, vilken morgon. Det ser ut att bli en fin dag så det kan bli mycket att göra, de är härligt. Finns inget tråkigare än dötid..

<hjärta3

Kommentarer
Postat av: Sabbi

Håller med dig där angående jobben! Jag tycker det är viktigt att ha ett jobb, även om du har massa pengar ändå. Jag själv jobbar natt, det är sjukt jobbigt men pengarna är goa!





Kika gärna in på min (nya) blogg och hjälp mig med resmål till min mammas 50 års dag :) Hade uppskattat det, men annars får du ha en bra lördag! P&K

2008-08-23 @ 06:50:18
URL: http://fierce.webblogg.se/
Postat av: Sabbi

tack så mycket för tipsen!

Tror du man kan hitta en 3 dagars weekendresa för under/runt 4000 kronor? :)

P&K!

2008-08-23 @ 07:23:53
URL: http://fierce.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0