Trevlig morgon.

Godmorgon godmorgon, idag ger sig Jennifer av och imorgon följer jag och Blåst efter. Japp det ska bli galet skönt att komma från stan, men ändå kommer det vara lite sorgligt för jag hinner inte träffa Lea innan, men fan efter är de hon och jag. Japp, jag jobbar nästa helg och nu i veckan kommer jag att spendera all min tid på Jennifers landställe.

Dagen till ära ska jag in till stan och leta efter en bikini överdel och antagligen ett par nya skor, ska bara prata lite med pappa om det liksom. Jaao, den är de fan inte långt tid kvar tills skolan börjar det känns fan inte klokt, tiden går så snabbt, vart fan tog sommaren vägen? Hallå?!

Btw jag har hittat min absoluta favorit låt just nu.
Regina Spektor - The Call



Den är helt galet bra, den är med i Narnia jag vet men den är verkligen helt underbar och jag vart typ kär så fort jag hörde den. Liksom kärlek vid första ögonkast fast typ höra istället för att se hahahahahahahaha..

<hjärta3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0