Stevie Wonder.

Okej, jag har typ alltid lyssnat på Stevie för att min mamma tycker om honom, så därför hade jag inte så mycket att säga om det. Men jag måste verkligen berätta om hur bra han är. Han är verkligen helt fatastisk, underbart bra liskom. Jag vet inte en hur man kan beskriva denna man med ord, det finns ingen som han, ingen. Han har gjort så underbara låtar och jag verkligen älskar honom.

Like a fool I went and stayed too long
Now I'm wondering if your love's still strong
Oo, baby, here I am, signed, sealed, delivered, I'm yours!

Then that time I went and said goodbye
Now I'm back and not ashamed to cry
Oo, baby, here I am, signed, sealed, delivered, I'm yours!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0