Riktigt lång dag.

Ja, det har det verkligen varit. Baden började med att gå upp, skolan engelska första lektionen. Fortsatte dagen med historia, mentorstid, lunch och sen filmkunskap. Det var verkligen en sjukt bra lektion, jag börjar gilla filmkunskapen inte alls lika tråkig och han mummlar inte längre, life is good.. Japp.. Sen drog jag och Jennifer till t-centralen för att hämta våra biljetter, dom är hämtade och vi har fått ledigt från skolan, sen var vi och gick i stan. Jennifer tyckte de var tråkigt.. Lämnade henne och gick runt själv, hittade inte det jag ville ha, men man kan väl inte få allt antar jag? Kanske ska beställa en ny väska istället.. Vill verkligen ha en ny väska..

<hjärta3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0