Kurt Cobain, jag saknar Frida.

Okej nu är de så här jag satt och lyssnade på Nirvana och då tänker man ju ganska automatisk Kurt, men jag tänker ganska automatisk Kurt, Köööööörtie, Friiiiiiiiida!!! Så är de bara inget jag riktigt kan göra åt, alltså, jag saknar min lilla lillebror. Och vi är förövrigt bäst på att vara ickesyskon syskon, slå den ni hahaha... Jag saknar våra små gay stunder och typ inte somna förns kl. 07.00 för att vi har legat uppe hela natten, gå på toa mitt i natten och säga HEJDÅÅÅÅÅ KÖÖÖRT! :) åååååh jag saknar dig FRIDA!! Btw, jag och Frida har denna plansch och gissa vad, vi köpte den samtidigt vi är såå gay.


Jag älskar btw Kurt Cobain.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0