JAG DÖR!

Okej, nu är de så här va, jag dör verkligen dör av uttråning, de finns ingenting att göra och det är en timme kvar till vi slutar. Det här är inte okej, jag pallar inte.. Suck, varför ska man ha så galet långa lektioner för? Det tycker jag är en helt underbar fråga för jag vill verkligen ha svar på de? VARFÖR? Man tröttnar, man orkar inte sitta på lektionen hela tiden, man orkar inte gå upp tidigt för att ha en jätte lång lektion som man inte vet hur man ska utnyttja? Jag vet inte riktigt jag ska göra, jag vet verkligen inte de? Jag orkar alla fall inte bara sitta här och inte göra någonting och typ sitta och blogga hahaha, de är typ de ända man gör på fotolektionen om man inte är ute, men de är ju för fan kallt ute, eller är de bara jag som tycker de? Och som jag sa först DET ÄR TIDIGT!! Men men, nu ska vi tänka positvit och då tänker man vi slutar ju alla fall tidigt. Hahahahahahahahahahahahahaha...

<hjärta3

Kommentarer
Postat av: Palmira

Sv: Thx babe ! Och I know, hon är så jävla bra!

2008-08-29 @ 11:51:05
URL: http://palmiraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0