Ingen Moonlight.

Nä, inte helt okej måste jag bara säga. Fan va opepp och jag som missade det sista avsnittet, fan fan fan.. Men inte bara att dom inte visar Moonlight, nä dom ska visa Bones istället, kom igen Bones? Visst David Boreanaz är ju fortfarande snygg och så, men han är ju inte diekt någon Alex O'Loughlin. Nä han är bara för snygg, kan man bli snyggare? Jag vet verkligen inte, han är typ helt underbar.

pinkisthenewblog_02.jpg mick st. john image by unknownseeker


Aja, nu sitter jag alla fall och kollar på den jätte braiga filmen Aquamarine som jag så snaällt fick låna av Jennifer. Jag och Jennifer har haft en ganska konstig dag. Men gårdagen var alla fall lyckad, eller ja.. Det vart kul, hade typ inget att göra efter som alla mina kära vänner skulle till Micke, men men palla bry sig, så jag drog till Jennifer och kollade på Batman. Sen kom Diana vi kollade på den andra Batman, men inte hela för vi drog och mötte Blåst och Bianca och de var sjukt kul att träffa Bianca för vi hade typ inte träffats på hundra miljoner år. Men alla fall, så drog vi till typ donken och sen hem. Hmmm.. Sen vaknade jag några gånger mitt i natten typ helt utan anledning, suck.. Sen vart de alla fall en väldigt konstig dag nu haha..

<hjärta3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0