I'm Wide Awake, And Tired

Jag dör, jag ska upp om några timmar jag har sovit och jag kan inte somna om. Jag dör, vrider och vänder, ingenting händer, jag känner mig lite hjälplös. Jag orkar inte, jag vill bara sova jag är för trött för det här, men jag är för pigg för att sova *suck*.. Aja, jag åker idag, jag och Blåst ger oss av tidigt denna underbara dag.. Vi kommer till Jennifers land ganska tidigt men fan va tung min packning är pga all jävla cola light, det är helt galet tungt..

Nu kom en bra låt på radio, japp, men jag är för trött ändå. Det är helt galet tidigt, eller galet sent? Ja det finna ju fler än ett sett att se de hela på. Fan vad jag älskar denna låt och jag vet inte ens vad den heter, det måste jag kolla upp haha.

<hjärta3

Kommentarer
Postat av: Sanna E

tycker du att det är ok att stjäla någons bloggdesign?

2008-08-03 @ 04:20:16
URL: http://sannornas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0