Hmm..

Jag har börjat tänka, jag saknar min gamla stil, inte min hej jag är ett emo, utan mer min Hanna & Audrey jag får runt i min ACDC tröja och är lite små "rock stil".. Fast jag har kommit på att jag kan blanda de med min "nya" nuvarande stil och de är sjukt snyggt. Jag bryr mig inte riktigt om andra tycker de eller inte jag gillar de. Alltså blir dagens utfit leggins, svart kjol, ACDC tröjan, cardigan och mina svarta lackskor. Det är sjukt snyggt. Och jag gillar den stilen för den är girly med en twist, eller hur fan man nu ska förklara de. Hahahahahahahahaha.. Fast jag har fortfarande min "nya" stil kvar för jag gillar den jag bara fixar den lite..

<hjärta3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0