Grattis Thea.

Grattis min älskade underbara Thea.
Vart ska man börja? 17, bara ett år kvar tills dagen det, den dagen du inte kommer kunna stå på benen. Hahaha hur mycket längtar inte du? Åååh du är bland dom bästa människorna ever, hoppas att du vet det. Jag har liksom inte så mycket att säga jag skulle ju kunna sitta och berätta allt som har hänt oss, men de skulle bli det längsta jag har skrivit. Men man kan ju inte inte nämna våran underbara SP-EMO pakt, bob och att du är min egna Jessica, with a happy ending.


Grattis sötaste!

Kommentarer
Postat av: Thea

Hahaha, alltså, sp-emo, HAHAHHAHA. Fantastiskt! Fantastisk ful bild också :D

2008-09-04 @ 10:06:38
URL: http://bajsbajsbajs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0