Då har man klarat första dagen då.

Ja, så är det och de känns ganska bra.
Kändes ganska sjukt att va tillbaka, inte direkt något som har ändrats förutom de faktat att inte treorna går kvar och att vi faktiskt är treor detta år. Men de var trevligt. Fick världens längsta hål timme *ovanligt*.. Ja.. Sen började vi dagen med filmkunskap, det var lite segt i början. Men vi avslutade det hela med att skriva upp 10 filmer som man rekomenderade och älskade typ. Jag tror jag skrev 12 hahaha.. Man kan inte välja bara 10. Vad ska man göra? Nä, dagen har som sagt varit lite annorlunda, men bra.

Vad ska jag ha på mig imorgon?
Jag har nämligen ingen aning, fast ändå har jag det. Kanske?
Jag känner, kjol och vitt linne, lila tjocktröja?
Hmmmm.. Måste bara hitta min tjocktröja, vart den nu är.

<hjärta3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0