Benny & Joon

Kan man avsluta kvällen bättre eller?
Åååh jag älskar denna film, den är helt underbar. Det är en så konstig och mysig film och de skadar ju inte att Johnny Depp är med i den heller liksom. Nä jag älskar verkligen Johnny Depp och eftersom jag inte drog på ettornas nollning utan chillade hemma istället så blir de perfa. Jag älskar att han är så söt och typ beter sig som ett förvuxet barn, vilket han gör i ganska många filmer om man tänker efter. Men han är härlig ändå, plus att han är så jävla snygg att det är otroligt, nä, Johnny Depp for the win.



<hjärta3

Kommentarer
Postat av: mäzi

Johnny <3

2008-08-30 @ 12:06:44
Postat av: Palmira

Åååh dreggel...

2008-09-01 @ 02:03:00
URL: http://palmiraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0