Banken idag..

Jag ska till banken, visst låter de spännande.
Jag är galet trött och inte diekt peppig, jag vill gå på Gavins konsert, men har ingen att gå med. Önskar att Mäzi bodde i Stockholm, för hon gillar honom och då kunde hon ha gått med mig. Men de kanske hon kan ändå, gud vad jag vill att hon ska kunna, åååh jag skulle bli så glad om hon kunde, jag har precis messat henne. Hehehe...

Och nu fick jag svar att hon kanske kan, ååååh jag vill verkligen att hon ska kunna för jag kan inte gå på konserter sjävl, jag vet de är lite mesigt att jag inte kan de, men va fan de går bara inte.. ÅÅÅÅÅÅÅHHH JAG ÄR HAPPY HAPPY OM MÄZI KAN!!!! Jag döööör ^^ iiiihk inte bara de att jag inte hade träffat Mäzi på ett år utan de är ju de att jag typ dör för jag vill verkligen se Gavin kom igen de är GAVIN!! Jag vill att hon ska kunna jag vill gå, jag dör..

Btw, imorgon ska jag träffa Jennifer.
Och på måndag ska jag till Kolmården.
<hjärta3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0