Aquamarine

Denna film, alltså verkligen denna film.
Jag vet att det typ verkar vara en typ barn film, vilket en kind of är, men den är såå bra andå. Den är typ lite små fjollig och verkligen helt underbar. Och hon får simma med delfiner, vilket verkligen är en dröm för mig, Jag vill bli delfintränare eller någon som får hålla på med delfiner på något sett, det skulle verkligen vara helt underbart. Jag älskar Delfiner, dom är så fina och underbara, jag vill ha en delfin.

Men alla fall tillbaka till filmen, sen är sjukt bra.
Fast de är bara de att hon som är de med i den hon är också med i Summerland och då tänker man självklart på Zac och då vill man att de ska bli den 24 oktober nu! Liksom, men verkligen fan va bra filmen är och jag har ett nytt favorti citat:

"Why go through life unnoticed? "

Det måste verkligen vara någonting som alla har tänkt någongång i livet, men aldrig riktigt tänkt på det. Men alla fall, de ska bli mitt nya motto, varför inte bara ta lite chanser då och då? Man måste ju börja någon gång, right?

<hjärta3


Kommentarer
Postat av: sis'

Alltså, bnahhh,

hjälp mig få min blogg lika fin XD

2008-08-31 @ 19:37:59
URL: http://wattsup.blog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0