Andra dagen, inte fullt så pepp.

Morgon, tidigt.
Behöver jag säga mer? Min mamma är sen, hon ska åka till Göteborg och på tal om att åka bort ska jag och Jennifer också göra de. Japp, fast de är ett tag dit. Sitter alla fall här, kaffa i ena handen och skriver med den andra, börjar inte förens 10.35. Schemat jag har fått känns helt okej om man bortser från att jag börjar klockan vid 08 tiden tre gånger i veckan. Men va fan har ju bara en lektion på måndagar och läser bara fem kurser denna termin. Känns ganska bra ändå.

Dagens outfit blir det jag valde igår, enkelt, snyggt och ledigt.
Jag vet att alla kanske inte gillar de med jag gör det, så jag bryr mig inte.

Nu ska jag säga hejdå till min kära mor, för att få henne att förstå att hon måste verkligen gå nu. Annars kommer hon att missa sitt tåg, inte någonting vi vill ska hända..

<hjärta3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0