6 Augusti

Vaknade för solen låg på och solstrålarna trängde in genom fönstert och jag vaknade upp. Ja, efter en ganska dra dröm och en jätte hemsk dröm med Jennifer och massa zombies osv, funky funky.. Satte mig upp och började läsa, boken är bland de bästa och man fängslas så fort man börjar, ja, sedan vaknade de andra och vi började våran frukost. Jag fortsatte mitt läsande och Blåst sitt, Jennifer som inte direkt gillar att läsa satte på Dirty Dancing (man kan inte direkt inte kolla). Ja, jag slutade alltså att läsa och kollade på filmen istället, sedan vart vi lite sugna på vatten melon, så jag gick och skar upp den sen satt vi och gjorde konstinga ljud hahaha..

Vi kollade upp när bussen skulle gå, inte så bra tider dock..
SUCK!!.. Sen drog vi till Kuggen för att handla och jag och Blåst såg en bääbis ekorre, men på hem vägen mötte vi Jennifer granne (en annan granne inte han som kallade henne Natalie) och han erbjöd sig alla fall att skjutsa oss till Danderyd, självklart sa vi ja.

Så då var det fixat, vi kom hem och började förbereda maten, med världens godaste tsatsiki säger jag bara, ja sen vart de lite kaos för att en geting kom och förstörde middagen så vi flyttade in den. Efter maten så kollade vi på Mean Girls *såååååå snygg*.. Efter filmen kollade vi på en konstig serie på fyran och jag ville swe fotbollen vilket jag till slut fick och dom gick till Pelle och Pilla, IFK förlorade *woooooohooooooo*

jonathan-bennett-mean-girls-400a010.jpg Jordan Kliene - Jonathan Bennett 3 image by lilmiss_sammi


Sen läste jag lite till och efter de gick jag också över till Pelle och Pilla, vi åt popcorn och hade en jätte mysig kväll, gick hem vid tolv tiden och somnade sedan för att kunna gå upp tidigt.

<hjärta3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0