4 Augusti

Vaknade som vanligt, åt frukost, sedan satte vi på en film. Dagen första film vart ingen mindre än Kill Bill vol.1, jag var inte så peppig på film så jag fortsatte läsa min bok som jag började med dagen innan, Georgia Nicolsons Dagbok , den fick mig att känna för att börja skriva en egen dagbok, inte bara att blogga iof är blogga lite som att skriva dagbok, men ändå inte, de är inte riktigt samma sak. Det är inte samma känsla. Men men, de gör inget, alla fall, sen drog vi till Kuggen. Köpte lite fika bröd och godis och så, när vi sedan kom tillbaka var det dags för nästa film denna gång den underbara filmen Love Actually. Efter den så hade vi lite tråkigt, ja, men de vart kul vi lekte charader hahaha det var galet kul. Sen gick jag och Jennifer på promenad. Sen var det dags för mat, vi fixade hamburgare till mig och Jennifer och åt Blåst gjorde vi en pizza, kollade på Cry-Baby och fick söta små sms av Mäzi och mamma.

Läste ut min bok, den var verkligen jätte bra, men den kunde ha slutat mycket bättre. Hela dagen slutade med att jag satt ensam kvar uppe och kollade på The Holiday mycket underbar film och fan va snygg Jude Law är de i den.
 

The_holiday_Jude_Law.jpg mmmm image by rawrsaidemma


<hjärta3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0