3 Augusti

Ja dagen började ju bra.
Vaknade trött, ögonen ville inte riktigt öppnas och benen ville inte riktigt gå upp. Men de vart så ändå, japp jag åkte till Slussen för att möta Blåst. Jag hade ont i ryggen som fan, med tanke på att jag hade 12 lite cola light att släpa på. Inte så kul skulle jag vilja medela alla. Men men, vi satt på våran buss i en timme och typ 45 minuter, sen så bytte vi buss. Jennifer och hennes föräldrar stog och stoppade bussen så vi inte åkte för långt. Hahahaha, ja när vi kom började det ösa ne regn och vi drog till vattnet för att bada, det var galet skönt. Hahaha..

Dagens Citat:
Blåst "Kan man ha epilepsi i tungan?"

Sen var natten som gjord, High School Musical ett och två, helt galet varmt inne i rummet för vi låg alla i den stora sängen, inte så kul. Hahaha, men men, Jennifer och Blåst gick och la sig i varsin säng, det var sjukt skönt för då fick jag den stora sängen för mig själv. Sen var det bara att säga god natt till sig själv liksom.

<hjärta3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0