To Wish Impossible Things.

Idag säger vi för det första grattis till Nanna hon blir stor.
Vad ska man hitta på dagen har precis börjat, ingenting har hänt. Dagen startade ganska bra, mamma fixade kaffe träffade Jennifer på t-banan, vi gick till skolan och nu sitter jag här helt uttråkad och tänker på alla saker som jag kan köpa när jag får mina pengar, jag ber om ursäkt för att jag typ redan har sagt de men jag vill verkligen ha mina saker nu.

Varför ska livet vara så segt? Varför ska allting vara så jävla jobbigt jag orkar bara inte mer, det känns bara så jävla mengingslöst att sitta i en data sal inte göra nånting och bara halv dö. Varför liksom? Varför? Jaja jag låter kanske lite små uttråkad och som att jag bara klagar på allt vilket jag iof gör, men va fan, Sverige suger, Stockholm är tråkigt och jag vill bara åka ivåg. Varför kan det inte hända någonting spännande, någonting som man faktiskt kan ha kul åt?!!!...

Okej nu ska jag sluta tjata och vara jobbig, typ tänka i andra banor, fan va jag inte orkar de men jag måste väll. Nånting måste hända, NÅGONTING MÅSTE HÄNDA NU!!!!! Jag vill ha pengar jag vill shoppa jag vill göra någonting jag vill inte bara vara här, inte bara sitta framför en dator och sega, inte ha en värdelös engelska lektion där man bara känner för att skaffa en get åt sin lärare (hahahhaha humor?)..

Nej, dagen har inte ens börjat och jag är redan uttråkad, vi får se vart restan av dagen för oss.

Kommentarer
Postat av: Jonna

Godmorgon!

2008-04-15 @ 08:36:45
URL: http://JONNAat.blogg.se
Postat av: J

hooohooo!!! Jag vet inte vem de e!

2008-04-15 @ 08:39:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0