The Perfect Storm

Okej, idag. Vakna tidigt, in på vivo och köpa lunch till senare. Sen på tuben till slussen, pressbyrån, kaffe och bulle *mumsmums*.. Sen buss till jobbet. lång dag. Mötte inte Blåst efter jobbet vilket kanske var tur för hon hade typ dödat mig, för jag hade varit jobbig som fan hahhaha.. Fick pengar av pappa idag så jag ska köpa skor imorgon och lite andra grejor *happygirl*. Fast imorgon är det nationella *orkaaaaaaaaa* näää.. Men men bara leka att allt är tipp topp.

Nu är klockan inte så mycket de går en dålig Adam Sandler film på trean, ska typ kolla på den läsa igenom mitt engelska häfte x-antal gånger och sen typ sova upp tidigt imorgon.. Mjääk, men men bättre att ha de gjort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0