Stockholm.

Stockholm är en vacker stad, med mycket folk härliga människor som jag älskar. Så varför är jag så trött på att vara här, mitt i smeten i det som vi i Sverige kallar för stor stad? Jag vill bort till något större, till L.A. eller någon annanstans bara bort fly från det kalla, fast nu börjar de bli varmt igen. Jag vet inte längre, jag älskar Stockholm de är fint och jag har mina vänner, men ändå känner jag en längtan att få glassa på en beach någonstans. Att bara komma ifrån och få de varmt och härligt. Jag vet att de inte bara är jag som känner så, de kan inte bara vara jag som känner det.

Men men som jag sa innan, min dag blev bättre. Sjukt kul när jag och Jennifer har lite ryck när vi väntade på att Tottes lektion skulle sluta. Vi hade mega kul och satt och missbrukade ordet fuck.

image6

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0