Seriöst?

Okej jag känner mig som jag vet inte vad?
Det känns lite som om att allt är ganska mjäk just nu de ända som är roligt är att jag sitter och snackar med Blåst på msn, säger inte de typ allt om mitt liv idag? Joo, visst jag hade planer, men dom sprack.. Så nu sitter jag här, ska jobba imorgon *kul, eller inte* så jag måste typ gå och lägga mig snart för jag ska upp jätte tidigt imorgon. Men men, de är alla fall lite extra cash.. Måste få ett sommarjobb också, kommer inte klara sommaren annars.. suck varför kan man inte bara gå på stan och bli frågad om man vill ha ett jätte bra jobb som man vill jobba med? Det skulle verkligen underlätta allt. Men efter jobbet har jag ingenting planerat, vad ska jag göra liksom? Orka..

Tänk om man levde som typ en mega mega kändis? Inte typ hej jag är en svensk fjolla som tror att jag kan någonting om mode men de kan jag inte.. Undra hur livet skulle vara då? Skulle man gilla sitt liv mer då? Skulle man uppskatta de?... Jag är inte så säker på de liksom, alltid uppmärksammad, får aldrig vara ifred, de är folk som jagar en vart man än går, folk vill ha ens autograf osv.. Men fan va kul de skulle vara på sitt sett.. Fast då kanske man skulle vara lite mer, typ hej jag har en snygg man/kille och vi ska bli de nya power couple paret liksom och ta över hela världen, lite som "the Beckhams" eller hur man nu vill se de, nä, nu ska jag sluta för idag.



beckhams_w_03_farandulista.jpg david and victoria image by dahyboyd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0