Resolve

Vaknade typ mega tidigt för jag hade nationella skrivning i svenska, de tog typ en timme, men ändå hahaha.. Alla andra var typ hur sega som helst. Men men.. Sen satt jag Jennifer och Totte och segade i centrum tills han drog och då kom Maija och John, de va kul.. hahaha.. Sen drog jag och Jennifer tillbaka till skolan och spelade in våran jätte tråkiga svenska grej hahah, ja du, sen var de bara åka hem och chilla...

Ska fortsätta kvällen med att kolla på Grey's Anatomy, som inte har visats på typ hundra år, happy happy. Och det gör ju inte saken sämre att de är sötingar med liksom. Men det är sjukt skönt att det är tillbaka, helt underbart, känslan.. Det är typ de bästa idag, vilket kanske säger att min dag inte har varit helt toppen rolig så där..

greys.jpg greys anatomy image by cutecali03

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0