Racing Like a Pro

Fan idag, vaknade typ vid 07.00 för ljust inne i Jennifers rum, skulle gå upp 07.30, gjorde de gick och duscha. Typ kommer tillbaka in i Jennifers rum fixar mig och börjar gå mot bussen 08.15 (från medis till Slussen) möter min kära stora syster på busshållsplatsen väntar på att den ska komma. Kommer till jobbet 09.10 typ och möter en av tjejerna som jag inte jobbat med förr, Sanna, sen börja jobba.. Ända fram tills klockan var ett (efter lunchen) så gick allting jätte snabbt, men efter de ville jag bara dö, så segt gick det. Tills de mest spännande som hände mig idag inträfade, Mr. Di Leva kom in i butiken och bah ah hej jag fick nåra plantor planterade igår, jag typ stog som ett fån och bah öööh aaahaa.. okej.. så min syster tog hand om de. Sen gick jag typ runt och skrattade för mig själv och smsade min kära Pippi hehehe..


Sen fortsatte dagen att vara tråkig och när den äntligen tog slut kom min systers kompis Erik och hämtade upp oss, vi hade nästan kört hem till mig då Sanna ringer och bah vi måste täcka nåra grejer som vi glömde.. *SUCK* men men.. vad ska man göra så vi åkte tillbaka och fixade, sen fick jag äntligen komma hem..


När jag väl var hemma typ halv sov jag, skrev om vad jag gjorde igår och bara chillade.. Och så fick jag mitt PS2 fan va glad jag är ^^.. Men imorgon är de nya tag upp tidigt och jobba igen, hoppas dagen flyter på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0