Life in a Glass House


Den 21/4 var och shoppade med Jennifer, det var helt underbart.. Jag köpte mina underbart snygga härliga skor, och sen köpte jag lite annat. Som typ min väska (den på bilden fast i svart) den är as snygg och mega jätte stor. Sen så gick vi typ till Apple store, men min iPod går inte att fixa, de sööööög juuu... och jag har ingen svensk garanti, för jag köpte inte min i Sverige, utan i USA.. *suck*... vad ska man göra?! Men men sen så va vi på Body Shop också hahaha och köpte en body butter (cocoa som luktar helt underbart). Sen var vi och köpte skor åt Jennifer (jag ska köpa likadana) hahahahaa.. Så gick vi in på pressbyrån och köpte pigilin *mums* och cola light, juste vi va inne på Donken också de var mega mega mys och jätte gott och vi träffade Ylva också hahha.. Men men dagen slutade ju bra typ somnade och segade mig och mamma gjorde mega god mat, med lax och makaroner, det var underbart gott.. Sen så typ vaknade jag upp lite senare på natten och bah öööööhh.. va fan? så typ dog jag för att jag var så seeg.. Mamma tyckte btw att mina skor var jätte jätte mega snygga och hon gillade dem som fan, då vart jag happy happy liksom.. Sen måste jag prata med henne om att jag ska få pengar till skor och byxor hahahah, jag känner inte alls att jag typ shoppade lite för mycket :) hahahaha..





        Cocoa Butter Body Butter




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0