I've Got Dreams to Remember.

Ja du, vad ska man göra?
Idag ska jag på mysig middag med brudarna hemma hos Jennifer .. Det ska bli härligt, sen sova där dra till jobbet tidigt imorgon. De kommer bli en mysig dag känner jag på mig, har alltig ner packat, ska ha klänning idag ^^ och btw jag älskar mig tan lotion den är undwerbar, jag är inte blekast i världen även om jag är blek.. Hahhahaha..

Undra om jag har engelska idag, för jag har redan haft mitt nationella muntliga så jag undrar.. Men men spelar ingen roll ska ändå vara i skolan för jag ska va med Jennifer på hennes drama. Sen ska vi till henne.. Snart ska jag dra till skolan min svenska lektion..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0