Free To Be You And Me..

Vad är det som händer? varför blir allt så här? Varför ska det vara så?....
Jag orkar verkligen inte, ingenting känns som de brukar.

Okej nu ska jag sluta vara "djup" hahaha...
Denna dag började helt mongo, vaknade som vanligt, kommer till skolan och så har man ingen lektion kul?!!!! Inte dirket va. Så jag åkte in till stan för att köpa en ny uttöjning, min andra försvann igår (inte så pepp) men men.. Sen gå runt typ hela stan och planera lite som ska köpas när de är löning, listan vart inte så lång.

  • Ny stor väska, typ mega stor
  • Nya skor, hög klack mycket snygga
  • Body Butter med en doft av chocolate

Det är bara vänta tills pengarna kommer liksom. Sen åka tillbaka till skolan för att hämta Jennifer. Åkte hem till henne och åt, mega god mat!! Mums. Sen iväg till Rosenlunds sjukhus för att vaccinera mig, Jennifer var mitt moraliska stöd hehe.. Sen gick vi och åt glass, satte oss i söderhallarna hade mysigt och kul. Sen gick vi hem till Jennfier, efter att hon klagat och varit överdrivet söt, när vi var hemma hos Jennifer så kom Melica förbi och var söt med oss. Sen vart de hem, äta och chilla galet framför tv:n. 




thshoes.jpg image by qtpatooteythshoes.jpg image by qtpatooteythshoes.jpg image by qtpatootey


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0