Don't Dream It's Over

Satt och kollade på Dirty, Sexy, Money och gjorde fattiga riddare för att jag var hungrig (min kära mamma tyckte inte att de var så smart att göra de 00.00 hahaha) Men men de var kul.. Sen typ somnade jag, vaknade igen vid tio tiden och var typ as trött, mamma va uppe och så satt vi och skrattade som fan.. hahaha..

Efter de gick jag och la mig igen, vaknade vid ett tiden..
Åt brunch tilllsammans med familjen, bestämmde med mamma att vi skulle gå på bio runt 18.00 tiden. Så vi drog till heron vid 17.20 för att se filmen Superhero Movie, som för överig är as bra (om man har mega dålig humor som jag) hahahahaha... Men till och med min mamma som inte gillar sånna filmer skrattade som fan.. Sen när vi kom hem var jag uttråkad och visste inte va jag skulle göra så jag fick en kick och fixade så min kompis Anna a.k.a. Blåst fick en snygg design på sin blogg (ushi.blogg.se för er som vill se)..

That's it for today antar jag, jag är typ pigg/trött om nån fattar hur jag menar. Men men, ska stänga av datorn och sätta på tv:n för att se om de finns nått värdelöst att kolla på hahaha..


Kommentarer
Postat av: b

är bajs nöjd, tack i mängder!

2008-04-13 @ 22:51:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0