A Messenger, Nothing More

Den här dagen har varit bra, jag var inne i stan och shoppade med Jennifer. High School musical (sing star), skor och lite små grejer. Sen drog vi hem till mig och spelade hahah de va ganska suckie, men de var sjukt kul ändå. Sen gick jag till tuben med henne och vi köpte glass och hade massa mys sen gick jag hem igen.

Jag har tänkt länge och jag vill verkligen ha en chihuahua, dom är as söta och mysiga plus att jag verkligen är en hundmänniska och kanin så klart, jag älskar min svartis han är underbarast och bäst och allt, he is the music in me för att citera en high school låt liksom <3 Nä men en chihuahua skulle inte sitta helt fel, dom är så söta, okej kanske lite dyra men men..

Och jag och Jennifer såg ett par as snygga skor på Bianco som jag vill ha, ska köpas lätt. Och sen ska jag typ köpa gymkort också, så ska jag och Jennifer börja gyma. Peppigt va? hahahhahaha.. Nån mer som vill gyma med mig? <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0